مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی
امپراتور پاپ 
قالب وبلاگ
نويسندگان

مدیر برنامه‌های «مرتضی پاشایی» معمولاً تعامل خوبی با برنامه‌گزارهای شهرستان دارد و همواره سعی دارد بهترین فضا را برای اهالی رسانه فراهم کند. وی در حاشیه برگزاری کنسرت کرمانشاه این خواننده درباره برخی مسائل که هرگز حاضر به سخن گفتن درباره آنها نبود، صحبت کرد:
 
* یکی از اتفاقاتی که خیلی در ماه‌های گذشته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، تراشیدن موهای سر شما و اعضای گروه بود تا از این طریق به نوعی سعی در روحیه دادن به مرتضی پاشایی کنید.
به‌هرحال زندگی ما در مقاطع مختلف فراز و نشیب‌های زیادی داشته و دارد و در این مقطع هم تصمیم به این کار گرفتیم. مرتضی خیلی جاها در کنار ما بوده و مشکلات‌مان را با هم حل می‌کنیم. ما به دوستی‌هایمان بیشتر از کار اهمیت می‌دهیم و همین باعث شده برخی تصمیمات‌مان هم تحت‌الشعاع این دوستی‌ها قرار بگیرد.
 
* تو در همه این مدت که شایعه‌های زیادی درباره مرتضی گفته شد، در کنارش بودی. فکر می‌کنی روحیه بالای مرتضی در مبارزه با این مشکلات از کجا آمد که او توانست به مشکلات جسمی‌اش فائق بیاید؟
مرتضی آنقدر از مواجهه با دوستدارانش انرژی می‌گرفت که حتی به ما هم انرژی می‌داد. او در این مبارزه زندگی‌اش را انتخاب کرده بود و برای آن جنگید، با انرژی تمام و قدرتی که خدا به او داده بود.
 
* در سال‌هایی که با مرتضی بوده‌ای، قطعاً فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده‌ای. تلخ‌ترین و بهترین اتفاق دوران مشترک کاری تو و مرتضی کدام بوده است؟
بدترین اتفاق اجرای ارومیه بود. با یکی از دوستان روی صحنه ایستاده بودیم و فشار جمعیت را می دیدیم. همان لحظه به آن دوست گفتم اگر این در بشکند، چه اتفاقی ممکن است در سالن بیفتد؟ همان لحظه درب بزرگ ورودی سالن از فشار جمعیت شکسته شد و سیل مردم وارد سالن شدند. چیزی حدود 6 هزار نفر. تهیه‌کننده و برنامه‌گذار همه فرار کردند. من و مرتضی و گروه ماندیم با 6 هزار نفر آدم. واقعاً آن برنامه وحشتناک بود. ولی خدا را شکر به خیر گذشت.
 
* و بهترین خاطره؟
اجرای بندرعباس. مرتضی اصلاً اوضاع جسمی مناسبی نداشت. در اوج بیماری‌اش بود و حتی کار به جایی رسید که تصمیم گرفتیم برنامه را کنسل کنیم. ولی اصرار خود مرتضی باعث شد برنامه را نگه داریم. مرتضی مثل تیرخورده‌ها بود. در آنتراکت برنامه به پشت‌صحنه می‌آمد و فقط از شدت درد دراز می‌کشید. ولی باز هم کوتاه نیامد و تا ته برنامه ایستاد و خواند و سالن را به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد. در طول آن دو سانس اجرا من اشک شوق می‌ریختم که چطور یک نفر می‌تواند به عشق هوادارانش تا این حد از خود گذشتگی داشته باشد. آن روز را هرگز فراموش نمی‌کنم. این اولین بار است که درباره آن روز حرف می‌زنم.
 
* سوال آخر. سقف آرزوهای تو به عنوان یک مدیر برنامه چیست؟ دوست داری خواننده‌ات به کجا برسد؟
آرزو می‌کنم مرتضی هر جا که هست با قدرت تمام همین کیفیت را در اجراهایش حفظ کند و همیشه بهترین باشد. مرتضی پاشایی یک انسان باشرف است و لیاقت‌اش خیلی بیشتر از اینهاست. بارها شده که برنامه‌ای لغو شده و طبق قرارداد ما می‌توانستیم مبالغ کلان را که به عنوان دستمزد به ما تعلق می‌گرفت، درخواست کنیم. ولی مرتضی می‌گفت: «این پول را برگردانیم. اخلاقی نیست.» این اتفاق بارها افتاده و به‌خاطر همین چیزهاست که اعتقاد دارم مرتضی سوای همه قابلیت‌های هنری‌اش، انسان بزرگی است. شاید همین بزرگی روح اوست که باعث شد خدا کمک‌اش کند و بتواند با این قدرت با بیماری‌اش مباررزه کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: اخبار جدید، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مرتضی جان, نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم .............................................. " دوستانی که تمایل به نویسندگی در این وبلاگ رو دارن از طریق نظرات به من اطلاع بدن... با تشکر لیدا "
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
امکانات وب
.

ابزار پرش به بالا

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ